Pages

Thursday, February 14, 2013

....Valentín....alebo všetko najlepšie


Takto pred dvoma rokmi som dostala najkrajší Valentínsky darček :-)
Oliverko prajem Ti všetko len to najlepšie, nech si stále také slniečko ako doteraz.

Vďaka Tebe som si bábätkovské časy naozaj užila a zistila som,
- že naozaj sú babätká, ktoré spinkajú v noci :-)
- že nie je nič krajšie ako keď si ma nechal ráno spať a len si v postielke tíško pozeral a keď som otvorila oči, tak si sa hneď usmial
- že sa malé dieťa dokáže dlho dlho prehrať s autíčkami
- že Gangnam style je po druhom opakovaní dosť neznesitelný, ale tebe to neprekáža a počúvaš ho stále s úsmevom dokola
- že s tvojim bratom tvoríte nerozlučnú dvojicu (len nech vám to zostane, prosím :-)
- že druhým dieťatkom sa láska znásobuje a nerozdeľuje...

Ľúbim ťa
mama

4 comments:

  1. To je krásné a bude jednou ještě víc, až si to sám přečte! :)

    ReplyDelete
  2. Opravdu, nejkrásnějšími dárky jsou děti. Napsala jsi to krásně, musela jsem zatlačit slzu. :-)
    K druhým narozeninám přeji jen to dobré!
    PS: Někdy mám pocit, že byť ten čas s druhým dítkem letí ještě rychleji, nějak víc si všechno užívám.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem:) presne ako hovoris, stresy zo vsetkeho, co som pri prvom dietatku mala opadnu a clovek si.uvedomi, ze je zbytocne trapit sa hlupostami a radsej si tych malych chrobacikov uzivat:)

      Delete

Dakujem za komentar :-)