Pages

Thursday, March 15, 2012

Cappuccino koláčiky




 Tento recept som našla ako recept na Cappuccino rohlíčky, v sekcii "Vianočné cukrovinky". Nestihla som ho spraviť na Vianoce a keďže mi zostalo cappuccino (prášok, nie spravené v šálke, pretože to by tam už dáááááávno nebolo :-), rozhodla som sa ho spraviť teraz.




Čo budeme potrebovať:

50g cappuccino v prášku (ja som mala čokoládové cappuccino)
350g hladkej múky
50g mletých mandlí
50g mletých orechov
100g práškového cukru
štipka soli
200g masla


Postup:

Cappuccino prášok rozpustíme v 50ml horúcej vody. Múku zmiešame s ostatnými ingredienciami a pridáme cappuccino. Cesto necháme odležať. Ja som využila silikónovú formu na madlenky, do ktorých som dala cesto a hneď "vyklopila" na plech s papierom na pečenie. Piekla som ich na 160°C približne 10-12minút.

Dobrú chuť :-)


No comments:

Post a Comment

Dakujem za komentar :-)