Pages

Wednesday, February 8, 2012

Šťavnatý čokoládový koláč

Tento koláčik mi asi pred rokom odporučila moja kamarátka. Jeho príprava je naozaj blbuvzdorná :-)






Čo budeme potrebovať:

5 vajec
1 šálka kryštálového cukru
1 šálka polohrubej múky
1 šálka Granka
1 1 šálka oleja
1 prášok do pečiva


1 šálka kávy
ríbezľový džem

2,5dl smotany na šľahanie
200g čokolády na varenie (ja kupujem obyčajnú tmavú čokoládu)

Postup:

Do misky dáme rozšľahané vajcia, pridáme cukor, múku s práškom do pečiva, Granko a olej. Poriadne premiešame a vylejeme na vymastený a vysypaný plech.
Pečieme na 180°C asi 35minút. Medzitým si dáme variť smotanu a čokoládu, kým sa nerozpustí.
Po upečení polejeme ešte horúci koláč kávou a potrieme džemom a nakoniec polejeme pripravenou čokoládovou polevou.

Ja som naposledy koláč posypala malými guličkami Dr.Oetker. Efekt je ale lepší ten vizuálny ako ten chuťový :-) takže tento krok neodporúčam, nakoľko sa "tvrdšie" guličky nehodia na šťavnatý koláč (aspoň mne a mojej rodine :-)


No comments:

Post a Comment

Dakujem za komentar :-)