Pages

Thursday, February 16, 2012

Šál

Ešte začiatkom zimy som si kúpila novú vlnu. Asi by som si tento typ vlny ani nevšimla, ale skôr ma upútal rozhovor medzi predavačkou a jej známou. Ukazovala jej túto vlnu a priniesla jej aj návod k pleteniu (ak sa to dá vôbec pletením nazvať). Na jeden šál bolo potrebné len jedno klbko a rovnako spomenula, že sa táto vlna veľmi predáva a už zostalo len zopár klbiek. A tak som sa rozhodla, že to teda skúsim.

In the beginning of winter I bought a new yarn. Maybe I wouldn´t see it but I listened to a conversation between two ladies - shop assistant and her friend. She showed her this new yarn and also instructions for knitting a scarf. Only one yarn was needed for a scarf. Therefore I decided to buy it.


Doma som si sadla na youtube a našla video s postupom. Napriek tomu, že to nevyzerá veľmi jednoducho zo začiatku, tak po prvých riadkoch to už išlo jedna radosť a šál som mala za chvíľu hotový.

Following a youtube video I started my first knitted scarf. It took only few hours to make it. It is really very easy.





A už ma čakajú aj iné farby :-)

And new colors of yarn are waiting :-)





Kto by chcel návod, tak napr. tu :-) príjemné pletenie :-)

If you want a instruction video here :-) pleasant knitting :-)

No comments:

Post a Comment

Dakujem za komentar :-)